Casper Franken
Casper gaat een uitdaging niet uit de weg en is altijd op zoek naar de beste oplossing voor de klant.

Een ingewikkelde klantsituatie, heb je een vraag of wil je sparren met een expert? Dan staan we voor je klaar. Wij zijn onderdeel van jouw team en denken graag met je mee. Lees meer over onze experts.
Met onze Think Yes mentaliteit denken we in mogelijkheden. We zoeken oplossingen en denken met je mee. Ook wanneer het lastig lijkt.
Met één druk op de knop toegang tot de hypotheekgids, download de productkaarten of stel je vraag aan onze experts van de Hypotheekdesk. Alle informatie makkelijk en snel beschikbaar via onze website.
Via de persoonlijke app en portal heeft je klant alles overzichtelijk. Dus de hypotheek aanpassen, extra aflossen of een declaratie voor de verbouwing? Het is altijd en overal mogelijk.
Extra aflossen? Dat is bij NIBC Direct geen probleem. Je klant mag jaarlijks tot 20% van de lening boetevrij terugbetalen. Als je klant aflost wordt hij of zij automatisch beloond met een lagere hypotheekrente. Bekijk de video
Tijdens het verbouwen heeft je klant zijn of haar handen vol en snappen we dat het declareren voor het bouwdepot niet veel tijd mag kosten. Daarom is declareren via de app binnen 2 minuten gebeurd!