Casper Franken
Casper gaat een uitdaging niet uit de weg en is altijd op zoek naar de beste oplossing voor de klant.

Wil je klant de hypotheek overzetten op één naam? Dat kan, mits het inkomenstechnisch haalbaar is om de lening op één naam te zetten. Dan zal hij/zij waarschijnlijk de partner moeten uitkopen. Verdeling van eventuele overwaarde of restschuld hangt af van de afspraken die bij het afsluiten van de hypotheek zijn gemaakt over de eigendoms- en schuldverhouding.
Voor ontslagzaken zijn wij grotendeels NHG volgend. In onze acceptatiegids (artikel 11.6) kunt u zien hoe in afzonderlijke gevallen getoetst wordt.
De Hypotheekdesk is dagelijks bereikbaar via 070-342 5000 of hypotheken@nibc.com.
Wanneer een ontslag hoofdelijkheid al in behandeling is kunt u contact opnemen met onze Mid Office (Stater) via 033 - 450 9157 (optie3) of oha@stater.nl
Als je bent ingelogd bij E-adviseur volg je de stappen om het Ontslag Hoofdelijke Aansprakelijkheid in te dienen.Â
Scheiden of uit elkaar gaan is voor je klant al vervelend genoeg. Daarom willen we jou en je klant zo goed mogelijk helpen zodat het proces snel verloopt. Onze NIBC Direct Hypotheekdesk staat voor je klaar wanneer je vragen hebt. Neem contact op via 070 342 5000 of hypotheken@nibc.com.Â