Casper Franken
Casper gaat een uitdaging niet uit de weg en is altijd op zoek naar de beste oplossing voor de klant.

Een ingewikkelde klantsituatie, heb je een vraag of wil je sparren met een expert? Dan staan wij voor je klaar. Wij zijn onderdeel van jouw team en denken met je mee. Neem nu contact op met de NIBC Direct Hypotheekdesk.
Wij maken het je graag zo makkelijk mogelijk, zo houd jij tijd over om te doen waar jij het beste in bent: adviseren! Niet alleen bespaar je zo tijd, maar ook geld. Direct inzage in jouw aanvraag? Klik hier.
Zie je graag dingen anders bij NIBC Direct? Deel jouw feedback hier, want alleen samen komen we verder.Â
Je klant gaat scheiden en wil de hypotheek overzetten op één naam. Koopt je klant zijn of haar partner uit of is er sprake van overwaarde op het huis? Lees hier meer over ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid.
Niemand wordt blij van een BKR-codering achter zijn of haar naam, ook jouw klant niet. Helemaal omdat de codering vijf jaar blijft staan na aflossing en het daardoor vaak lastig is om een hypotheek te krijgen. Afhankelijk van de situatie kan het zijn dat NIBC Direct ondanks een BKR-registratie toch op reguliere wijze een hypotheek verstrekt. Lees hier meer.
Wanneer de partner van je klant is overleden, is dat voor ons goed om te weten. Er zal verder niets wijzigen aan de hypotheek. Uiteraard wensen we jouw klant veel sterkte toe.
Geloof jij in een dossier? Denken wij graag met je mee
Altijd toegang tot onze expertise
Samen werken aan de beste oplossing voor jouw klant(en)
Van A tot Z op de hoogte van het aanvraagproces