NIBC Direct meer dan alleen een scherpe rente
Hoe NIBC Direct het de klant graag makkelijker maakt
NIBC Direct biedt meer dan alleen een scherpe rente. Zo houden we van persoonlijke aandacht en maken we het de klant graag net even makkelijker. Hoe we dit doen? Hieronder 3 voorbeelden!
Binnen 2 minuten declareren via de app
Heeft uw klant een bouwdepot en net bij de bouwmarkt gipsplaten gekocht? Met een foto van de bon is het bedrag zo gedeclareerd!
Alles in één overzicht met MijnHypotheek portal en app
In de persoonlijke MijnHypotheek omgeving van NIBC Direct heeft uw klant altijd en overal inzicht in zijn of haar hypotheekzaken.
Persoonlijke welkomstvideo voor nieuwe klanten
Heeft uw klant een hypotheek bij ons afgesloten? Dan ontvangt uw klant een persoonlijke video direct na de eerste afschrijving.
NIBC Direct over...
Bij ons zijn bijzondere doelgroepen heel normaal, of beter gezegd, bij NIBC Direct is iedereen bijzonder! Lees nu het interview met Maarten en Ronald over waarom NIBC Direct het belangrijk vindt om ook afwijkende doelgroepen goed te bedienen.
Heeft u het interview met commercieel directeur van NIBC Retail Banking Richard Leijnse gelezen? Aan vakblad InFinance vertelt Richard waarom wij denken in mogelijkheden en schetst hij zijn visie voor NIBC Retail Banking. Een kleine bank met grote ambitie.
Nieuwe aflevering Onroerend Goed
Koptelefoon klaar? Luister nu de nieuwste aflevering van de eerste podcastshow over hypotheken ‘Onroerend goed’! Geoffrey Jansen vertelt onder andere hoe iemand die hij 9 jaar geleden heeft gesproken speciaal bij hem terugkomt voor hypotheekadvies.
Nieuwsbrief 1 februari 2021