Actief klantbeheer met
Actuele klantdata inzichtelijk
Vanaf heden kunt u actuele klantdata bekijken via E-adviseur en heeft u de mogelijkheid tot de meekijkfunctie in de MijnNIBCDirect omgeving. Hierdoor kunt u makkelijk en snel actuele klantdata bekijken. U vraagt eenvoudig toestemming aan de klant via E-adviseur. De klant kan met één druk op de knop het verzoek toestaan of afwijzen. Het adviseren en beheren van klanten wordt nu nog makkelijker.

Tips voor actief klantbeheer
Onlangs hebben we gecommuniceerd over de ruime meeneemregeling van NIBC Direct. Voor een zo soepel mogelijk aanvraagproces, is het belangrijk dat bij ‘RegelingType’ in HDN met code 10 wordt aangegeven dat het om een meeneemhypotheek gaat. Hoe vollediger de aanvraag wordt ingevuld, des te sneller kunnen wij de aanvraag behandelen.
Vanaf heden is er een webformulier beschikbaar in E-Adviseur om een renteomzetting en een aflosvorm omzetting aan te vragen. Met de eenvoudige en automatisch invoervelden is het voor u efficiënter om een aanvraag in te dienen. Via E-Adviseur is direct inzichtelijk wat de status is en welke benodigde stukken aangeleverd moeten worden.
Bekijk het hier.
Heeft u nog geen E-adviseur account? Vraag deze dan eenvoudig aan via Stater. Dit is de eerste stap in de richting van actief klantbeheer!